Whitepaper Arbeidsmarktanalyse Klantcontact Q3 2017

De FINTREX arbeidsmarktanalyse laat zien: de klantcontact branche is volop in ontwikkeling. Binnen een sterk dynamische markt is het als werkgever zeer belangrijk om flexibel te zijn en mee te kunnen blijven bewegen. Dit brengt grote uitdagingen met zich mee. Hoe kunt u de juiste klantcontact specialisten vinden en binden aan uw organisatie wanneer het talent op de arbeidsmarkt steeds schaarser wordt?

Dit rapport toont de ontwikkelingen binnen de klantcontact branche in Q3 van 2017. Deze analyse bevat de volgende thema’s:

– De trends in de klancontacht branche
– De vacature ontwikkelingen
– De demografische gegevens van de gezochte klantcontact profielen
– Het aandeel van de Wft opleidingen binnen de klantcontact branche

Ieder kwartaal automatisch de nieuwste arbeidsmarktanalyse ontvangen? Abonneer u kosteloos via onderstaand formulier. Wij zullen naast de FINTREX arbeidsmarktanalyse geen andere informatie toesturen.