Wij halen de beste klantcontact medewerkers uit de markt

De specialist in klantcontact.

FINTREX haalt het beste uit klantcontact. Wij voorzien onze partners in specifieke marketing, stellen een selectieproces op naar jullie wensen en geven persoonlijke begeleiding aan onze flexkrachten gedurende de gehele inzet. Ieder team van FINTREX bestaat uit een marketing expert, recruitment consultants, accountmanager en een HR consultant. De FINTREX Academy kan met haar diensten inspelen op de wensen van onze partners met betrekking tot opleidingen, trainingen, Wft’s en het e-Assessment.

2100
Klantcontact Medewerkers
300000
Actieve kandidaten database
11
Target websites

Flexpool

Poolbeheer onderscheidt zich ten opzichte van regulier uitzenden doordat FINTREX een team samenstelt van flexibele flexkrachten. De flexkrachten zijn beschikbaar in een bepaalde urencategorie, welke in overeenstemming met de opdrachtgever wordt bepaald. Wanneer het klantcontactvolume in een bepaalde periode afneemt, bestaat de mogelijkheid om de flexkrachten voor minder uren in te plannen. Wanneer het klantcontactvolume toeneemt, bestaat er de mogelijkheid om de flexkrachten voor meer uren in te plannen. Op deze manier behoudt de partner de controle over de in te zetten flexkrachten.

Werving & Selectie

Binnen FINTREX is werving & selectie ook een optie. Wij hebben een grote database met kandidaten die bewust kiezen voor een baan in klantcontact. Aan de hand van het functieprofiel gaan wij op zoek naar de juiste match. Om de ideale medewerkers te vinden in de markt, plannen wij samen met de opdrachtgever een ‘profile sessie’ in. Aan de hand van de vacatures van de opdrachtgever en het gecreëerde profiel gaan wij de markt verkennen om de best passende match te maken. Wij vinden het zeer belangrijk dat de kandidaat zich blijft ontwikkelen en daarom gaat onze voorkeur uit naar regulier uitzenden van de kandidaat in plaats van werving en selecteren.

Omnichannel Recruitment Strategy

Wij hanteren de Omnichannel Recruitment Strategy om de juiste medewerkers te vinden. De Omnichannel Recruiment Strategy brengt online & offline én technologie & mens bij elkaar. Met een 100% online voorziening wordt niet alles uit de markt gehaald en wordt niet iedereen uit de markt betrokken, evenmin wanneer de voorziening 100% offline is. Er is een co-creatie nodig van beide elementen om de juiste klantcontact medewerkers uit de markt te halen. Uit onze expertise van de markt blijkt dat de moderne sollicitant de behoefte heeft om empowered te zijn in de zoektocht naar werk en zelf wilt kunnen bepalen hoe en wanneer hij of zij solliciteert. Zodoende heeft FINTREX al haar online en offline kanalen met elkaar geïntegreerd wat leidt tot één groot universeel kanaal om te solliciteren.

  • ACADEMY

  • SOURCING