Volledige ontzorging van klantcontact

Wij werven voor OXXIO multi-skilled medewerkers.

Fleur werkt bij OXXIO en behandelt alle inkomende vragen. Vragen over betalingen, facturen, de OXXIO app; Fleur is volledig op de hoogte en neemt de vragen en klachten van de klanten graag in behandeling. Het inspelen op de behoefte van de klant speelt hier ook een belangrijke rol in en Fleur voelt dat goed aan. Zij is goed in het tonen van empathie richting de klant. De klanten van OXXIO voelen zich gehoord, hebben vertrouwen en het gevoel dat zij met al hun vragen terecht kunnen bij Fleur.

Wij werven en selecteren op de volgende competenties

Klantbelang centraal (oprecht / empathisch vermogen);
Werkt nauwkeurig en zelfstandig;
Flexibel en oplossingsgericht;
Teamplayer en stressbestendig;
Taalvaardig;
Resultaatgericht.

  • REFERENTIECASE LG

  • REFERENTIECASE T-MOBILE