OUTSOURCING

Voeg onze kennis en innovatie(s) toe aan uw digitale klantcontact

Outsourcing

U zoekt externe kennis en innovatie voor uw digitale klantcontact. Outsourcing van digitaal klantcontact biedt daarnaast veel flexbiliteit tegen aantrekkelijke tarieven.

Geheel of gedeeltelijk outsourcen

Digitaal klantcontact heeft een zeer belangrijke plaats binnen uw organisatie, alleen heeft u intern niet de mogelijkheden dit klantcontact volledig te flexibiliseren en te optimaliseren. U heeft niet de juiste specifieke kennis in huis of heeft niet of onvoldoende huisvestigingsmogelijkheden. Outsourcen van uw klantcontact kan dan een interessante optie zijn. U kunt dit volledig outsourcen, of juist een gedeelte. Heeft uw organisatie te maken met seizoenspieken? Dan kan het wenselijk zijn die specifieke pieken op te vangen door dit gedeelte te Outsourcen

FINTREX kan u hierbij van dienst zijn. Wij begeleiden outsource trajecten en richten uw digitale klantcontact (opnieuw) voor u in. We ontzorgen u volledig en bieden door een maatwerk oplossing alleen de juiste onderdelen van een Outsource dienstverlening aan, waar u op dat moment behoefte aan heeft. FINTREX neemt met haar Outsource dienstverlening wel de eindveranwoordelijkheid voor de output van het digitale klantcontact.

Outsource scan

Welke delen van uw digitale klantcontact kunt u / moet u ‘Outsourcen’?

  • Locatie- en arbeidsmarkt onderzoek
  • Opstellen Outsource implementatieplan
  • Werving & Selectie van de beste klantcontact specialisten
  • Totale onboarding binnen uw organisatie (VOG, PES ed)
  • Inrichten van specifieke klantcontact opleidingen, Wft diploma’s en/of uw eigen productkennis training door onze FINTREX Academy
  • Aansturing door Team Managers en Team Coaches wiens primaire taak de ontwikkeling van de klantcontact medewerkers is
  • Traffic, planning, WFM
  • Afhankelijk van het totale volume staat het Outsource klantcontact team onder leiding van een Operations Manager

FINTREX e-assessment

Ieder partnership start met de juiste medewerker op de juiste plek. In ons W&S traject maken wij gebruik van een zelf ontwikkeld Klantcontact E-Assessment, een online competenties & vaardigheden test.

Partnership Outsourcing

FINTREX is partner van verschillende (internationale) BPO organisaties in Nederland. Wij werken met o.a. Webhelp, Teleperformance en Cendris samen.

Meer informatie?
Wil u meer weten over bovenstaande mogelijkheden, neem dan contact op met:
Martijn Herfkens
06 – 421 619 26
mherfkens@fintrex.nl