MANAGED INSOURCING

Optimaliseer uw digitale klantcontact vanuit het hart

Managed Insourcing

Digitaal klantcontact zit bij u in het hart van uw organisatie. FINTREX flexibiliseert en optimaliseert dat digitale klantcontact op basis van haar Managed Insource dienstverlening.

Uw organisatie heeft een eigen afdeling of afdelingen die zich bezig houden met digitaal klantcontact. Deze eigen Klant Contact Centers (KCC) zijn samen met de afdeling Operations verantwoordelijk voor het digitale contact met uw klant. U werkt binnen uw organisatie samen met bijvoorbeeld Uitzendbureaus, (Financieel) Detacheerders en/of Werving & Selectie bureaus voor het aantrekken en inhuren van klantcontact medewerkers. Zij leveren hiervoor de door u gevraagde inspanning, maar zijn (of voelen) zich niet 100% eindverantwoordelijk voor het uiteindelijke resultaat.

Managed Insourcing mét verantwoordelijkheden

FINTREX neemt met haar Managed Insourcing (MI) dienstverlening wel eindveranwoordelijkheid voor de output van het digitale klantcontact. Wij kunnen uw eigen afdeling en medewerkers overnemen. Het FINTREX MI team voert dan nog steeds haar dienstverlening uit bij u op locatie, alleen staan de medewerkers bij ons op contract. Wij kunnen ook geheel of gedeeltelijk een nieuw team werven en opleiden. Dit team of deze teams kunt u dan ook gebruiken voor een interne bechmark.

Managed Insourcing afgestemd op uw wensen

Wij leveren altijd maatwerk oplossingen die perfect aansluiten op uw specifieke behoefte:

  • Werving & Selectie van de beste klantcontact specialisten
  • Totale onboarding binnen uw organisatie (VOG, PES ed)
  • Inrichten van specifieke klantcontact opleidingen, Wft diploma’s en/of uw eigen productkennis training door onze FINTREX Academy
  • Aansturing door Team Managers en Team Coaches wiens primaire taak de ontwikkeling van de klantcontact medewerkers is
  • Traffic, planning, WFM
  • Afhankelijk van het totale volume staat het MI team onder leiding van een Operations Manager
  • Ieder MI team bij onze partners kan daarnaast gebruik maken van ons FINTREX MI Managers team die over alle skills/vaardigheden en aspecten van digitaal klantcontact beschikken

FINTREX e-assessment

Ieder partnership start met de juiste medewerker op de juiste plek. In ons W&S traject maken wij gebruik van een zelf ontwikkeld Klantcontact E-Assessment, een online competenties & vaardigheden test.

Referenties / Cases

Verschillende locaties
MI teams op Pensioen en Leven
100 klantcontact speciaslisten
2 TM’s en 3 Coaches
Wft Basis, Vermogen en Pensioen door FINTREX Academy

Meer informatie?
Neem contact op met Ingrid van der Kruk
ivdkruk@fintrex.nl
06 – 291 895 88

Volledig MI team van FINTREX
Multilingual digitaal klantcontact
Voice en non-voice (email en chat)
Nederlandse, Franstalige en Vlaamse klantcontact medewerkers
Sales, service en technical support

Meer informatie?
Neem contact op met Ivy Monster
imonster@fintrex.nl
06 – 528 984 18