Jubileumjaar FD Gazellen voor FINTREX

Jubileumjaar FD Gazellen voor FINTREX

Met trots mag FINTREX zich dit jaar voor de 5e keer op rij FD Gazellen noemen! Jaarlijks wordt bepaald door ‘het Financieele Dagblad’ welke organisatie zich hiervoor kwalificeert op basis van verschillende kerncijfers. En natuurlijk op basis van de groei, die het bedrijf heeft doorgemaakt in het voorgaande financiële jaar. De groei van FINTREX is vooral te danken aan de samenwerking met onze partners. We voelen het vertrouwen en hebben ook de afgelopen periode weer een aantal grote nieuwe merken mogen toevoegen aan onze mooie klantenportefeuille.

“Bedrijven weten dat de customer experience minstens zo belangrijk is als het product of de dienst zelf. FINTREX heeft er al in 2008 voor gekozen om zich volledig te specialiseren in klantcontact. Wij helpen onze klanten met bemensing, (her)inrichting en toekomstbestendigheid. En deze drie pijlers zijn noodzakelijk om de kritische klant van vandaag en morgen de gewenste customer experience te bieden.

Wij zijn onze partners zeer dankbaar voor de ruimte en het vertrouwen om met creatieve oplossingen aan de slag te gaan. Zeker in een steeds krapper wordende arbeidsmarkt en in een wereld van digitale ontwikkelingen, waarvan het plafond nog lang niet in zicht is. Een spannende en dynamische tijd, waarin onze ambities groter zijn dan ooit om als klantcontact expert onze meerwaarde nóg verder te vergroten voor onze partners.”

”Naast uitzenden en detacheren, biedt FINTREX ook dienstverlening op het gebied van sourcing aan, waarbij FINTREX desgewenst de organisatie van het klantcontactcenter volledig of gedeeltelijk kan beheren”.

In combinatie met haar eigen Academy ontwikkelt FINTREX trainingen en opleidingen passend bij de behoeftes van haar partners en flexkrachten. Maatwerk is daarbij een voorwaarde om niet alleen de beste service te bieden maar om ook een passende Employee Journey te bouwen voor haar klantcontact medewerkers.