Wie is volgens jou de Customer Contact Manager of the Year?

Inspirerend leiderschap kan een organisatie vleugels geven. Welke manager is volgens jou het voorbeeld voor de klantcontactsector? Het is vanaf nu mogelijk om managers op te geven voor de Manager of the Year Award 2018. De award beloont ieder jaar de beste en meest vooruitstrevende customer contact manager.

“De Manager of the Year Award, is een hele bijzondere ervaring. Je ontmoet leuke en vooral inspirerende

“De Manager of the Year Award, is een hele bijzondere ervaring. Je ontmoet leuke en vooral inspirerende mensen, waarmee je jouw netwerk kan uitbreiden, en het is ook heel erg leerzaam,” aldus Maarten Vader, Manager of the Year 2017. “Je leert veel over jezelf, over het werk en wat collega’s in de branche doen. Door het winnen van de verkiezing zijn er heel mooie dingen op mijn pad gekomen. Zo is het binnen onze organisatie GGN groots gevierd en heb ik diverse interviews gegeven waaronder aan Customer First.”

Tevreden medewerkers zijn cruciaal voor een succesvol contact center en daarmee ook voor het succes van de organisatie. Het klantcontact center is immers de plek in de organisatie die direct in contact staat met de klant en daarmee een strategische functie binnen het bedrijf heeft. De ideale Customer Contact Manager weet het beste uit zijn of haar team te halen door in verbinding te staan met de

medewerkers en te weten wat zij nodig hebben om te kunnen excelleren. Managers die kans maken op de award hebben een passie voor het vak klantcontact en zijn echte ambassadeurs voor de branche.

Ken jij een manager die de Manager of the Year Award 2018 echt verdiend?  Breng nu jouw nominatie uit via http://www.ccma.nl/event/ccma-awards.