FINTREX Gouden Gazelle in de categorie groot

FINTREX Gouden Gazelle in de categorie groot

Het 5 jarige jubileum als FD Gazellen krijgt een gouden randje. FINTREX mag zich naast FD Gazellen ook nog Gouden Gazelle noemen, door een eerste plek in de categorie groot. Deze eerste plek heeft FINTREX onder meer te danken aan haar specialisme; klantcontact. Klantcontact is een vak, waar steeds meer bij komt kijken. Digitalisering neemt veelvoorkomende vragen weg. Dus de meer complexe contactmomenten blijven over, dit in combinatie met additionele kanalen als chat, video, en webcare maken het klantcontact vak een stuk uitdagender.

Dit maakt het nog belangrijker om de juiste medewerkers aan te trekken en deze goed op te leiden, zodat ze over de juiste kennis beschikken. FINTREX helpt haar partners niet alleen bij het vinden van deze vakmensen, maar leidt ze ook op en zorgt ervoor dat ze zich blijven ontwikkelen. Zodat de medewerkers blijven presteren en ze de klanten van onze partners optimaal blijven bedienen met de beste customer experience.

Namens FINTREX heeft Boris Wachters (Chief Sourcing Officer) op dinsdagavond 6 november 2018 de 1e prijs in ontvangst mogen nemen in de Stadsschouwburg & Philharmonie in Haarlem. Boris maakte meteen van deze gelegenheid gebruik om een lans te breken voor de klantcontactmedewerker en de branche: “Het vak van klantcontactmedewerker wordt te vaak onderschat. Het werk wordt complexer en het wordt tijd om eens te kritisch naar de beloning van de medewerker te kijken”, aldus Boris Wachters.

Boris Wachters (7e van links) met de Gouden Gazelle. Foto: Sander Nieuwenhuys voor Het Financieele Dagblad
Boris Wachters (7e van links) met de Gouden Gazelle. Foto: Sander Nieuwenhuys voor Het Financieele Dagblad

Robin Jansen (Chief Executive Officer): “Dit jaar heeft het FD niet alleen gekeken naar omzet, maar ook naar winstgevendheid en de ontwikkeling van de medewerkers. Op deze terreinen hebben we een streepje voor, wat ons nóg trotser maakt op onze collega’s en de organisatie FINTREX!”