CROWDSOURCING

Plaats en tijd onafhankelijk digitaal klantcontact

Crowdsourcing

Wij richten uw digitale klantcontact zodanig in, dat dit tijd- en plaatsonafhankelijk uitgevoerd kan worden. Wij stellen voor u een team van klantcontact specialisten samen die vanuit huis, of welke locatie dan ook, uw digitale klantcontact uitvoeren. Ook buiten uw openingstijden.

Op- en afschalen op alle kanalen

Uw organisatie heeft veel schommelingen in het aanbod van verkeer (call, mail, chat) en dat verkeer komt ook via verschillende (social media) kanalen binnen. Hoge pieken worden afgewisseld met lage volumes. Ook in de week of zelfs op dagbasis ziet u flinke wisselingen in het aanbod. U wilt uw klanten wel op de door hen gewenste tijdstippen en op de door hen gekozen kanalen, van dienst zijn.

In die situatie kan het voorkomen dat uw interne klantcontact afdeling(en) die gewenste flexibileit niet kunnen bieden. Ook uitzendkrachten geven onvoldoende flexibiliteit en zelf Managed Insource biedt onvoldoende mogelijkheden om die hoge pieken op te kunnen vangen. U heeft bijvoorbeeld in de avond, nacht of het weekend meer verkeer en dus meer medewerkers nodig. FINTREX richt voor die pieken een speciaal Klantcontact Flex-squat in dat tjid en plaats onafhankelijk kan worden ingezet. Bij u op locatie, bij ons of vanuit huis. Thuiswerken biedt daarbij grote voordelen om die specifieke pieken op te kunnen vangen.

Contact Center in the Cloud

Als uw eigen techniek deze mogelijkheden niet ondersteunt, bieden wij u onze Contact Center in the cloud oplossingen aan. Telefonie, platform, software kunnen volledig op uw wensen en eisen worden afgestemd. Dit wordt plug-and-play opgeleverd, zodat u uw eigen pop-up KCC’s kunt inrichten of thuiswerken kunt faciliteren.

FINTREX e-assessment

Ieder partnership start met de juiste medewerker op de juiste plek. In ons W&S traject maken wij gebruik van een zelf ontwikkeld Klantcontact E-Assessment, een online competenties & vaardigheden test.

Referenties / Cases

MI partner
Op T-Mobile locatie een MI team
Platform onderteunt thuiswerken
Maximaal schaalbaar klantcontact
Eigen ontwikkelde sales opleiding
Interne benchmark voor T-Mobile

Meer informatie?
Neem contact op met Ivy Monster
imonster@fintrex.nl
06 – 528 984 18

Combinatie van MI met thuiswerk mogelijkheden
Multilingual klantcontact medewerkers
Voice en non-voice blended aangeboden
HR en talent ontwikkelprogramma’s
Instant capaciteit bij terugroep-acties

Meer informatie?
Neem contact op met Ingrid van der Kruk
ivdkruk@fintrex.nl
06 – 291 895 88